jump to navigation

For Kelley May 18, 2008

Posted by Mistress B in Blogging stuff, Funny Stuff, My Brigade, Ramblings.
Tags: ,
trackback

Cos she of the shoe obsession wanted to know what my firefighting boots look like.

Sexy aye?

Ok. Sexy not.

But surprisingly comfortable, definitely functional and perfect for kicking butt 😉

Advertisements

Comments

1. Trish - May 18, 2008

Noice for kicking butt of a lazy,foul mouthed teen

2. Darla - May 19, 2008

Those look like my husband’s police boots that he wears in the winter.

3. Xbox4NappyRash - May 19, 2008

My questions are as thus…

Are you a firefighter? or just a really thrifty shopper?

Darla – You husband wears police boots in the winter, does that mean the uniform comes with standard issue flip-flops for the Summer months?

Just curious.

4. Bettina - May 19, 2008

Trish – I guess they would be. Will remember that for when my kids are at that stage 😉

Darla – I guess they would be similar.

Xbox – I’m a volunteer firefighter with the NSW rural fire service. Good thing we get them issued cos I doubt I’d pick those up thrifty shopping when they are worth $180 lol Thanks for stopping by. 🙂

5. purefnevyl - May 19, 2008

Ass kickin’ boots always come in handy. I applaud you for being a volunteer firefighter. With grassfire season upon us here, volunteer firefighters have my respect and thanks.

6. anja - May 19, 2008

Hey Boxboy, you should try some kick ass boots. They would give you some resemblance of being manly *sniggers*

Solid boots, Mistress. They look similar to the boots I wear when I body carve.

7. widdleshamrock - May 19, 2008

Kick ass boots alright !!!!!!

Noice.

Hey, when I visit, can I get to play fire fighter with the fireman’s hose ??? 😉

8. Bettina - May 19, 2008

Evyl – thanks. It’s important, I think, to give back to the community

Anja – your Doc M’s?

WS – You can play fire fighter with the hose off the truck, I dunno what any of the fella’s would make of you playing with their hoses…….. 😛

9. Jayne - May 19, 2008

Love them boots, Mz B 😉
Have a constant love affair happen’ with my Blunnies, tho 😛

10. magneto bold too - May 19, 2008

Do they come in red? Just askin’…

11. Suze - May 19, 2008

I would love me some of those boots for when the teenagers begin to rampage.
They may be taller than me, but with those boots on? They’d quail in front of me in terror, lest they feel the force.

12. leechbabe - May 19, 2008

Noice.

13. Bettina - May 19, 2008

Jayne – lol – stick to what you loves the best 🙂

Kelley – no they only come in black BUT they do turn a reddish colour after working with phoscheck. (one of the chemicals we fill planes with)

Suze – lmao – I like your thinking! Thanks for stopping by. 🙂

leechbabe – thanks.

14. scrappydo - May 19, 2008

They do look pretty authoritarian. I don’t think I’d mess with ya if I came across you in those *gulps*

Blimmin WS – leave the poor hoses alone!!

15. frogpondsrock - May 19, 2008

I am smiling at the boots… But I am giggling away at the comments.. oh btw I loved your bit in too splendid.. splendidly done Bettina..

cheers kim 🙂

16. Xbox4NappyRash - May 20, 2008

Cool, a chick with a power hose…

17. Anja - May 20, 2008

Boxboy says: Cool, a chick with a power hose.

Do you have hose envy, Boxboy?

Yeah, Bettina; my work boots (Doc Martens) look similar. And yes, Kelley, they do come in red. I have a pair.


Sorry comments are closed for this entry

%d bloggers like this: